نماد سایت نمایندگی 6761 بیمه ایران

مشتری دزدی

شرلوک هلمز

این روزها با تحریم‌های جدید آمریکا که قرار است از شهریورماه اعمال شود، شرایط جدیدی بر فضای کسب و کار در ایران تحمیل شده است و به جد می‌توان گفت که همه بخش‌های اقتصادی با بحران روبه‌رو شده‌اند. نبود مشتری و افزایش قیمت‌ها بلای جان کسبه شده است و باید برای آن فکری جدی شود.

در این فضا اغلب صاحبان مشاغل سعی می‌کنند برای خود بازارهای جدید بیابند و مشتریان را با ترفندهای خاصی جذب کنند. اما برخی از این ترفندها جوانمردانه نیست و یا نوعی رانت را در پی دارد.

امروز متوجه شدم که یک شرکت با مشتریان من برای تمدید بیمه‌نامه تماس داشته است. با این شرکت تماس گرفتم. قیمت‌ها با تخفیف بود و ارسال رایگان. خانم اپراتور برای دو شرکت ایران و آسیا نرخ بیمه ثالث و بدنه می‌داد با تخفیف تا ۷۰ درصد در بیمه بدنه. هر چند همین اقدام تخلف محسوب می‌شود اما سوال اصلی اینجاست که شماره مشتری من و شما چگونه به دست این شرکت یا شرکت‌ها و افراد دیگر رسیده است؟

آیا فروش اطلاعات مشتری به بیمه ایران هم رسیده است و یا رانتی در این بین وجود دارد و برخی افراد مسوول این شماره‌ها را در اختیار دیگران قرار می‌دهند؟

به فایل صوتی زیر گوش کنید، کد نمایندگی هم در این فایل اعلام می‌شود:

۱۱۰۱۱۶_۰۰۱

به نظر می‌رسد حراست بیمه ایران باید به فوریت به این موضوع رسیدگی کند تا از حقوق نمایندگان و مشتریان شرکت دفاع کند.

به مشتریان عزیز نیز توصیه می‌شود فقط با نمایندگانی که به آنان اطمینان دارید معامله کنید تا خدای ناکرده در دام کلاهبرداری‌‌های احتمالی نیفتید.

خروج از نسخه موبایل